Sunday, December 11, 2011

The Week Ahead..FYPeh~~

Next week ada presentation poster FYPeh~~. So ape ade hal? Present aje pon kan? Tapi macam mana nak present kalau result pon tak ada. Yang ada pon hanya result yang kalau aku jujur present time presentation kene tembak dengan M16 mahupun AK-49. Suma head shot. Ada baki 3 hari before present ari Rabu dan Khamis. 3 hari sahaja masa yang ada untuk cuba dapatkan result yang wajib ada dalam poster as requested by SV.

cepat abes fyp..xsabo da nih nk bako~~


FYP aku mostly kerja lab. Rasa macam jadi chemist pulak, bukan chemical engineer lagi. And to be honest, aku tak rase chemistry is fun anymore. Boooorrrriiiinnnggggg..........

So malam nih cuba baca sikit yang mungkin perlu time presentation nanti. Poster buat sikit. Dan tidur awal sebab perlu bangun awal untuk berkampung di lab Block 4.

p/s : sah-sah la result yang dapat tuh aku alter, biar nampak elok aje untuk poster, final report and technical paper.
p/s : baik tak perlu masuk lab buat result, sbb nnt tipu result juga kan? Ape pendapat korg?
p/s : tak payah nk kutuk aku tipu result, korg pon same aje. kui3..

2 comments:

  1. tu la..aku ada tpkir gak nak edit2 result..tp pikir2 blik,apa jadah buat payah2 last2 edit..bek takyah susah payah dulu..

    terus aku letak je result asal,dan mencari alasan kenapa jadi demikian di ruang discussion(wah..discussion ttuuuu..haha)

    ReplyDelete
  2. ko modeling/simulation logik la kot..cam aku experimen, kalo xdapat dalam acceptable range means sama ada metod salah or time run experimen aku buat salah..tu bahaya woo..haha

    ReplyDelete