Wednesday, January 5, 2011

Hati-hati Wahai Orang Yang Perkenalkan "FINAL REPORT" dan "LOGBOOK"

Akhirnyer, the end of my internship just around the corner. Tak lame da, tingal 2 mingu je lagi. Lepas tuh cuti 10 ari dan smbg pengajian sbg FINAL YEAR student di UTP. Pantas sungguh mase berlalu. 8 bulan hampir berakhir n I just want to hit the pause button to stop time .

Seperti biasa, bile da nk abes praktikal bende wajib buat adelah FINAL REPORT!! Dan xlupe juga BALAK BUKU (logbook). Final report nih adelah carut-carutan tntg ape aku da buat dan pelajari sepanjg internship. Tapi aku rase plg bnyk aku belajar adelah melipak dan make gu. Logbook nih plak actually weekly report yang aku kumpul2 macam kayu balak, which da nk abes baru sibuk2 nk buat. In my face ~_~".

Senanyer aku nga serabut nk buat FINAL REPORT dan LOGBOOK nih. Tensen sbb bnyk sgt and tak tau nk buat/isi/taip/goreng ape da dalam tuh. Actually my fault sbb tak buat awal2. Tapi kalo pkr blk dalam2kn, senanyer yang bersalah adelah orang yang memperkenalkan FINAL REPORT dan LOGBOOK tuh. Kalo bukan sbb diorg perkenalkan dua bende nih, xd r aku ngan coursemate dan batchmate aku struggle ujung2 intern nih nk siap kn. Sape stuju ngan aku angkat tangan!!! \o/ \o/ \o/ \o/

Pasnih jom ramai2 ban sape yang gatal perkenalkan FINAL REPORT dan LOGBOOK nih. Kalo la aku dapat cari orang yang perkenalkn FINAL REPORT dan LOGBOOK nih, siap la kao. Kami ramai2 serang ko. Biar padan muke kao..muahahahaha....

p/s : Credit to Abu Raihan, Aik, Deli, Jakir, Wan Pai dan bnyk lagi name tersohor yang xmampu nk ltk. Terima kasih kerana menjadi guru dalam bidang melipat dan memberikan latihn intensif selama 8 bulan praktikal nih..trimas...idop LIPAKING~!

kosa kata ;
1. make gu = makan kawan
2. lipak/lipat = lebih kurg make gu cume lebih halus dan mendalam kesan nyer terhadap individu terbabit

Mode : Serabut + Malas = Biaq Pi la~~

No comments:

Post a Comment