Wednesday, December 8, 2010

Ubat kalo terlalu GEMBIRA = Game QWOP

Arini half day..sbb nyer lack of sleep..sape suro tdo kol 4 pg lebih..tp xp r..demi mmber aku sangup berkorban..haha..poyo giler..Senanyer aku xsehat sgt, Batuk-batuk thanx to Abu Raihan n selsema sket n rase mcm demam..plus lak xcukup tdo. Nasib bek SV Mr Paul Louis yang hensem xksh sgt. Die bg aku half day.Thanx Paul :)

Di kala bermain2 tenet nih, terjmp satu game. Umum nyer game di ciptakan untuk menghilang kn tension dan untuk bergembira. Tapi malang nyer game aku jmp nih pasti akan buat korg skt pale, skt ati n makin tension.

http://www.foddy.net/Athletics.html

Sile la klik n bukak. Bukak pki Chrome tau(sj promote Chrome). Game nih dlm srjh idop aku, 1st time jmp yang bole buat ko makin geram. Tahap difficulty yang sgt dahsyat sehingga gamer2 terulung pon pasti akan tepuk dahi, tepuk tangan(bukan tepuk seblah tangan) dan frust menonggeng. Untuk mendapat kn 1.4 meter pon amat la susah, lagi la nk capai 100 meter.OMG!!!~~

Mule-mule bukak mcm simple je game nih..Pakai kerbod tekan butang QWOP jer.. Ape susah?Ape ade hal?



Lepas puas mencuba dan mencube, hanye ini shj rekod yang terbaek aku capai. Fullstop. Da cukup tensen da sgn selsema n batuk, tambah lagi tensen ngan game nih.haha...


Korg kalo rase terlalu epi sgt, n perlu untuk mentension kan diri korg, bek korg cube game nih..MUJARAB giler kot..di jamin!!haha...

No comments:

Post a Comment