Sunday, December 19, 2010

GRAVE MISTAKE!!!!!!!!!!

Hurm2...rase bersalah la plak malam nih. Niat di hati ingin membantu, tapi malangnyer bawak masalah..adess....
Sorry abu raihan. Aku xd niat nk lipak or make gu...tapi...xsengaja..
Aku nk tolong format jer, tapi aku xtau lak ko swapped C ngan D ko..in the end aku format D ko plak..ilang 80GB..soryy bu, siyes do..n salah aku gak termiss bc primary ngan system kat partition hard disk ko..ptt nyer bole tahu mane satu C ngan D kat situ..adess...


Abes ilang sume data memory daun pisang, gamba2 video2..
Kenangan2 dgn tae yeon ko sume ilang..aa..sory do...

p/s : moral of the story, jgn terlalu brani format pc org. Kesilapan macam nih undo-able. Permanent damage. GRAVE MISTAKE~!!!!!

Buat kesekian kali nyer aku mntk maap bu..AARRGHH..fuck tol la wikend nih..cib....

No comments:

Post a Comment